مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-10حوادث

«سایپا» در رابطه با تصادف محور کبودراهنگ به خان ‎آباد پاسخگو باشد 


رییس پلیس راه استان همدان اعلام کرد: شرکت سایپا باید در رابطه با تصادف دلخراش محور کبودراهنگ به خان آباد در مراجع قضایی پاسخگو باشد.

- سایپا در رابطه با تصادف محور کبودراهنگ به خان ‎آباد پاسخگو باشد  ایسنا/همدان رییس پلیس راه استان همدان اعلام کرد: شرکت سایپا باید در رابطه با تصادف دلخراش محور کبودراهنگ به خان آباد در مراجع قضایی پاسخگو باشد.

سرهنگ علی فکری دوشنبه 19 تیرماه در جمع خبرنگاران، افزود: مشاهدات خودروی ساخت این شرکت در محل حادثه نشان می داد استانداردها و کیفیت لازم را ندارد، از طرفی خودرو باید ایمن باشد و اگر راننده هم بی مبالاتی انجام داد نباید تمام سرنشینان از بین بروند.

وی با اشاره به اینکه اولویت های پلیس راه رضایتمندی مردم و کارکنان، کاهش تلفات جاده ای، همکاری با دستگاه های مرتبط و خدمات رسان و استفاده از ظرفیت های استان است، مطرح کرد: از ابتدای سال 65 میلیون و 581 هزار تردد در جاده های استان ثبت شده که نسبت به سال قبل 4 درصد افزایش داشته و در این مدت 73 نفر در جاده های استان فوت کردند و 20 درصد کاهش فوتی جاده ای ثبت شده است.

رییس پلیس راه استان با اشاره به اینکه 39 درصد کاهش تصادفات جاده ای گزارش شده است، اضافه کرد: در نوروز امسال 40 درصد کاهش جانباختگان جاده ای در استان ثبت شد و رتبه سوم کشوری را به دست آوردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سایپا» در رابطه با تصادف محور کبودراهنگ به خان ‎آباد پاسخگو باشد 

«سایپا» در رابطه با تصادف محور کبودراهنگ به خان ‎آباد پاسخگو باشد